Wysyłka - realizacja dostawy
Adres dostarczenia przesyłki podawany jest przez Klienta podczas składania Zamówienia.
Koszty dostawy ponosi Klient.
Czas realizacji Zamówienia złożonego za pośrednictwem Sklepu internetowego (skompletowanie zamówienia, przygotowanie do wysyłki, dostawa Towaru przez firmę kurierską) wynosi do 14 dni od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę.
Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Towaru wolnego od wad.
Dostępność Towaru może być ograniczona, o czym Klient jest informowany przed, podczas lub niezwłocznie po złożeniu zamówienia. Klient informowany jest o braku dostępności Towarów, w związku z czym może wyrazić zgodę na wydłużenie czasu realizacji Zamówienia lub zrezygnować z zamówionego Towaru albo z całości Zamówienia. W przypadku braku dostępności Towarów, szacowany czas realizacji Zamówienia ustalany jest indywidualnie z Klientem.
W przypadku zaistnienia jakichkolwiek wątpliwości, w przedmiocie złożonego Zamówienia (np. błąd w adresie, niekompletne dane osobowe), Sprzedawca zastrzega sobie prawo do weryfikacji Zamówienia przez obsługę Sklepu internetowego. Sprzedawca nie zrealizuje zamówienia, jeżeli Klient, pomimo wezwania, nie uzupełnił w terminie 14 dni danych niezbędnych do realizacji Zamówienia.
Sklep internetowy prowadzi sprzedaż na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i realizuje dostawę wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Koszty wysyłki naliczane są zgodnie z aktualnymi cennikami i zależą od wagi oraz rozmiarów przesyłki. Kupujący jest informowany o kosztach przed złożeniem Zamówienia.
Prosimy sprawdzić przy pracowniku Dostawcy, czy paczka nie ma widocznych zewnętrznych uszkodzeń, ponieważ za zniszczenia powstałe w przewozie odpowiada przewoźnik. Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu. W przypadku takiego żądania Pracownik Dostawcy ma obowiązek na miejscu wypełnić protokół szkody.
Sprzedawca jedynie zaleca sprawdzenie przesyłki w obecności pracownika Dostawcy. Niesprawdzenie przesyłki i niesporządzenie protokołu szkody nie wstrzymuje ewentualnej reklamacji, aczkolwiek w przypadku dokonania takiej weryfikacji procedura reklamacyjna będzie znacznie usprawniona.
Klient może modyfikować Zamówienie w tym zrezygnować z całości lub części Zamówienia do chwili otrzymania na adres poczty elektronicznej Klienta informacji potwierdzającej nadanie przesyłki z Towarem przez Sprzedawcę. Zmiany mogą dotyczyć zakresu przedmiotowego Zamówienia, zmiany adresu dostawy, lub zmiany danych na fakturze VAT. W przypadku dodania przez Klienta nowych Towarów do Zamówienia będącego już w trakcie realizacji, lecz przed nadaniem przesyłki z Towarem przez Sprzedawcę, może wpłynąć to na przedłużenie czasu realizacji Zamówienia.
W przypadku rezygnacji z całości lub części Zamówienia, jeżeli zapłata została dokonana przez Klienta z góry, zwrot odpowiedniej kwoty przez Sprzedawcę nastąpi w terminie 14 (czternaście) dni od dnia dokonania modyfikacji przez Klienta.
Ceny Towarów i płatność
Ceny Towarów prezentowanych na stronach internetowych Sklepu internetowego wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto, tj. zawierają podatki, w tym podatek od towarów i usług (VAT).
Ceny Towarów podane na stronach internetowych Sklepu internetowego nie zawierają kosztów dostarczenia Towaru. Koszty dostarczenia zamówionego Towaru są każdorazowo podawane na stronie internetowej Sklepu internetowego w trakcie składania zamówienia, tym także bezpośrednio przed i w chwili zatwierdzenia i złożenia przez Klienta zamówienia i uwzględniane są w całkowitej wartości zamówienia. Całkowita wartość zamówienia obejmuje cenę Towaru oraz koszty jego dostarczenia. Informacje o cenie Towaru, cechach oraz istotnych właściwościach Towaru dostępne są na stronie internetowej Sklepu internetowego i zamieszczone są przy prezentowanym Towarze.
Ceny Towarów prezentowanych na stronach internetowych Sklepu internetowego mogą ulegać zmianie, przy czym zmiana ceny Towaru nie ma wpływu na zamówienia oraz rezerwacje złożone przed wejściem w życie zmiany ceny.
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:
Wyboru płatności dokonuje Klient podczas składania Zamówienia.
Klient powinien dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży w terminie do 3 Dni roboczych. Za moment zapłaty uznaje się moment zaksięgowania całości ceny na poczet realizacji Zamówienia na rachunku bankowym Sprzedawcy.
W wypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w terminie, o którym mowa powyżej, Sprzedawca ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży. Po bezskutecznym upływie terminu na dokonanie płatności, Sprzedawca prześle Klientowi na Trwałym nośniku oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Do każdego zrealizowanego Zamówienia dołączany jest dowód zakupu w formie elektronicznej lub papierowej.
W przypadku wyboru formy zapłaty przelewem na rachunek bankowy, przelewu należy dokonać na rachunek Sprzedawcy:
BNP Paribas Bank Polska S.A.65 1600 1462 1899 6153 4000 0001 IRON-TEAM.PL MICHAŁ KAWIŃSKI ul. Bohaterów Getta 24, 37-700 Przemyśl